Vrátenie tovaru a reklamácie
Vrátenie tovaru
Dostali ste objednávku a nevyhovuje vám objednaný produkt? Tovar nám môžete vrátiť do 14 dní.
Vyplňte tento formulár na vrátenie tovaru. Formulár je editovateľný, môžete ho vyplniť v počítači alebo vytlačiť a vypísať.
O vrátení tovaru nás môžete informovať vopred e-mailom na našu kontaktnú adresu info@zooland.sk.
Vo formulári nezabudnite vyplniť potrebné údaje, vďaka ktorým budeme vedieť vybaviť vaše požiadavky:
- číslo objednávky,
- meno,
- adresu a kontaktné údaje,
- produkt, ktorý vraciate,
- číslo účtu.
Tovar spolu s vyplneným formulárom môžete:
-
priniesť a odovzdať v niektorej z našich predajní ZOOLAND. Pri osobnom vrátení si so sebou nezabudnite zobrať doklad o kúpe alebo jeho kópiu (faktúru alebo objednávku).
-
alebo ho bezpečne zabaľte a balík nám odošlite na adresu:
ZOOLAND
Qpet s.r.o.
časť Mošovce 457
916 26 Považany
Tovar nám, pokiaľ je to možné, pošlite v pôvodnom balení, nepoškodený, nepoužívaný.
Odporúčame zásielku odoslať doporučene, doklad o podaní zásielky si pre prípad straty uschovajte.
Neodosielajte balík na dobierku.
Po doručení a spracovaní vás budeme informovať a zašleme vám finančné prostriedky za vrátený tovar.
Reklamácia
V prípade, že ste obdržali poškodený tovar alebo sa Vám prejavila vada v záručnej dobe a chcete produkt reklamovať, napíšte nám e-mail na našu adresu info@zooland.sk. Urýchlime tým celý proces vybavenia vašej reklamácie.
Vyplňte reklamačný formulár a popíšte čo najpresnejšie vadu na tovare. Nezabudnite vyplniť všetky ďalšie potrebné údaje, aby sme vašu objednávku a tovar z nej vedeli identifikovať.
Formulár, prípadne záručný list alebo kópiu faktúry zabaľte spolu s tovarom a odošlite na našu adresu, ktorá je uvedená vyššie. Reklamovaný tovar môžete takisto osobne odovzdať v jednej z našich predajní.
V prípade, že ste zistili vadu na tovare hneď po prevzatí, neodkladne nás kontaktujte alebo zašlite tovar na reklamáciu.